Planując przeprowadzenie kampanii reklamowej z wykorzystaniem upominków dla klientów, warto pamiętać o ich odpowiednim dobraniu. Przede wszystkim gadżet musi być dopasowany do wieku, płci, a także zainteresowań grupy docelowych odbiorców kampanii reklamowej. Dzięki temu znacznie zwiększa się prawdopodobieństwo, że te osoby po pierwsze zechcą przyjąć takie upominki, a po drugie będą nich korzystali. Dzięki temu nadrukowana na powierzchni gadżetów reklama będzie miała okazję działać na każdego, kto znajdzie się w jej pobliżu. W związku z tym wykorzystanie elementów garderoby jako reklamowe upominki dla klientów to bardzo dobry pomysł. Wiele jednak zależeć będzie przede wszystkim od tego, jak się zaprojektuje i wykona nadruk, który się na koszulce znajdzie. Musi być on na tyle atrakcyjny, by każdy chciał nosić koszulkę, a jednocześnie powinien zawierać wszystkie niezbędne elementy reklamowe.Jeśli chodzi o gadżety firmowe w formie ubrań, to mamy tutaj wiele możliwości. Najczęściej jednak wybierane będą koszulki, które są popularne i można na nich nadrukować wiele atrakcyjnych elementów. Dotyczy to nie tylko tych obowiązkowych treści, ale też wszelkiego rodzaju nadruków związanych z dekoracji. W ten sposób może powstać gadżet, który będzie modnie się prezentował, a jednocześnie będzie przekazywał dużej ilości ludzi odpowiednie treści reklamowe.
Wiele jednak będzie zależało od tego, jak gadżety firmowe zostaną przygotowane. Chodzi o odpowiednie rozplanowanie wszystkich elementów, które znajdą się na nadruku reklamowym. Na pewno musi się tam znaleźć treść związane z identyfikacją reklamodawcy, zatem logo firmy lub jej nazwa to obowiązkowa część każdego nadruku reklamowego. Na koszulce można to umieścić w centralnej części lub gdzieś z boku.
Co więcej, gadżety firmowe w formie ubrania mają zazwyczaj dwie strony, a więc przód i tył koszulki. Dzięki temu zmieści się tam znacznie więcej treści reklamowej, aniżeli w przypadku, chociażby skarpetek czy też spodenek. Jest to najlepszy argument do tego, by to właśnie z tych większych produktów korzystać. Nie mniej jednak dobór odpowiedniego elementu garderoby na gadżety dla klientów uzależniony jest również od tego, do kogo finalnie ma ten upominek trafić.